17 November

ey yo
jag är ungefär.. mongolid cp damp äckel ledsen irriterad äcklad sårad arg besviken lättad svår lätt upp&ner ja nej och fel och rätt.

okej, sanningen är framme. that's good. att det är sanningen som ligger på bordet det är bra. bra bra.
även om det är en svår sanning? ja, absolut. den är krånglans. som en av mina vanligaste mardrömmar, att springa bredvid ett stort svart berg med sand och sol på ena sidan medans jag springer på kvistar strävt sand och stenar, barfota.
okej , men helt ärligt. trots allt. vad har jag lärt mig? att ingen människa är värd att lita på? att man aldrig ska lita på någon? att man ska förlåta, oavsett? eller att man kanske ska glömma och gå vidare.
själv verkar ju lite drastiskt.
så ett nytt försök. eller? ja.
okej, nu ska jag bli en ny anna. jag ska låta allt dåligt passera, det har fått sin tid och jag slösat bort mycket på att tänka på det. nu ska jag försöka fungera som en vanlig anna. jag ska organisera allt, städa fint och skriva upp allt i min almenacka. jag ska se till att min & johans ett års dag blir en bra dag. en dag att minnas. jag ska leta efter alternativa gymnasieval.
och jag ska inte hacka på andra.
förutom när jag är med världens bästa julia förstås! me bara då. som en andnings&prat paus liksom.

move on liksom.
xoxo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0