14 november

idag har jag vart på gymnasiemässan i älvsjö. fy satan vad mycket folk! herregud i'm just sayin.
jag har mitt lilla val lutat åt antingen frisörskola.. antagligen john bauers då. och om jag verkligen inte vill gå där, då har jag tankarna som lutar åt el i nynäshamn..
varför el tänker dudå?
för jag tänker inte först gå i gymnasiet i tre år och sen plugga på universitet i fan fem år. what a fucking life. nej, jag ska leva mitt liv och jag tror att jag är rätt fast vid det beslutet. vid båda gymnasieutbildningarna jag har tankarna lutandes åt får man en utbildning bara genom gymnasiet. och om det går åt helvete så får man försöka skaffa sig någon mer utbildning på t.ex komvux. jag menar, mitt liv kanske inte ens har börjat ordentligt när jag är 25. vi får se vart framtiden leder mig.. :)



byebye, annapannacpkanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0