14 November

Älvsjö - gymnasiemässan.
hahaha jag måste bara påpeka att det finns så otroligt många..... fjortisar? HAHAHAHAHHA hahhahaha HAHAHHAAH hahaha fy satan vad fula de är. haha de flesta wears dessa fjällräven. dock är det inte bara fjortisar som gör det, men för det mesta. och sen deras jävla långa löshår. ohno! och dom som faktiskt fortfarande (och går i nian) wears vitt på läpparna.
haha det är så himla fult och jag förstår verkligen inte varför dem inte förstår det.
och så helt ärligt. jag lovar att ungefär 50% av svenska folket är invandrare.
dock har jag inget emot invandrare. men endel är bara för mycket.. det här kan tolkas rasistiskt men tro mig, i'm not en rasist. jag har växt upp på backlura och .. a. jag går i gröndal!
men endel, dom kommer och ba eey jo respekt för mig lalalaal. give up! herregud! VAFAN ska vi ha respekt för er för?`ni har ju ingen respekt för oss? sverige är ett sjudundrande land på att vara snälla och vara landet med "öppna armar". och det tycker jag att dem som tror att de är bättre än "andra" ska RESPEKTERA.. fan, det här är ett demokratiskt land där alla betyder lika mycket och har samma värde.
face it

byebye, little mrs right

Kommentarer
Postat av: sofia

din åsikt e så rätt! :)

btw gillar din blogg !

2008-11-15 @ 18:45:13
Postat av: Emma

du kom aldrig förbi min monter ;p

2008-11-15 @ 22:45:09
URL: http://emmasnall.blogg.se/
Postat av: Anonym

till första kommenterarn :) tack :) jorå ibland måste man ju tycka! haha:)



nej ja vet:O när peter (min lärare) sa att du sa att jag skulle gå till dig var vi redan på väg till tåget:P haha..:Psry:P

2008-11-17 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0