7e maj

oja, nu ere bloggarn@ hejannaw.blogg.se! :D Alltså, har tänkt på en sak. jag heter ju Anna Wanqvist- och på min blogg adress ser det ut som det är värsta fjortis stylen och ba hej annawwwwww, ni vet hur fjortisar does? hm, just to say:P det är inte så!! ;D Det står för mitt efternamn - wanqvist:) .

aja, back on track ialf, har praoat as usual idag, på dagiset dårå. Endel ungar är ju alltför underbara och söta:D oh, endel som ser ut som riktiga små söta trollungar kan man ju inte motstå att sitta i sandlådan med - och med det - mina gråa crocker jeans is like destroyed:P haha, fullt med lera och sand och vad barnen kallar "häxblandning". = sand+vatten+blommor&blad....... aa, haha:P herregud.
när jag slutade idag vid fyra, cyklade jag hem till Johan. Mötte Rosol min gamla fotbollsflamma på vägen^^ haha:P saknar the dreamteam. "TJOOOOO BLONDIII" haha det hör man varje gång man möter the rosol. :D .
jag var hos johan en liten stund, sen åkte jag hem för jag skulle städa osv.. nu har jag städat, duschat, och ska städa lite till och se om jag ska sova hos johan. tror de. :)

gjort idag då?
ciao maan

Kommentarer
Postat av: Felicia

FORTSÄTT SKRIV ANNA! :)

2008-05-17 @ 09:34:30
URL: http://ex0t1c.blogg.se
Postat av: Anonym

Skriv mer!

2008-05-19 @ 15:32:04
Postat av: Anonym

Hallå har du gett upp??

2008-05-30 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0