5e maj

Hej! blev lite förseningar sen i fredags.. det blev en trip till landsort på lördagsmorgonen - söndag, och igår kom jag hem så sent att jag & johan bara la oss och sov. Eller ja- hade inte riktigt tid med någon dator.. Men nu ska jag iallafall redovisa sen i fredags kväll.
I fredags kväll åkte jag Pontiac med Älsk, Filip och de mesta i Johans family- dom skulle få någonting i sorunda så vi körde runt på dom. Sen åkte vi lite bara, gjorde egentligen inte mkt mer.. Johan sov hos mig- vi sov till tio, då pappa ringde på lördags morgonen och sa att vi skulle åka ut till landsort! Så dit åkte vi. med våran lilla snurra.
Pappa orkade inte köra - jag körde all way to landsort - är det jag som är grym eller ? :)
Sen väl där ute, var det kanonväder. Vi fiskade, metade, pimplade, solade, "BADADE BENEN" haha, och chillade. Vi åt tacos första dagen och sen sov jag själv där uppe och Pappa&Maria sov nere i sängen på nedervåningen. Alltså vi har ett hus där - .
På söndagen gick vi upp runt åtta, tro mig jag var solbränd., Syns inte på bilderna men är fortfarande det:P haha. Sen när jag satt och körde hem med båten också, då satt jag med vänster kind mot solen hela tiden! Och gissa om det ser ut som om vänster sida har för mkt rouge eller vad;D haha!
Jag och Johan sov hos honom igår, så att jag skulle ha närmare till dagiset idag.
För IDAG var det nmnligen så att praoen började! Jag praoar ju som sagt på backlura dagiset. Börjar 08.00 och slutar 16.00:P Haha, det var lärorikt och roligt:P barn är roliga att vara med om dom är på rätt humör-och idag låg det rätt bra till:P! Hha :)
Dom tog ett kort på mig och satte upp den i hallen - > haha! 

Lite bilder från helgen! :) - och idag ;
Vårat hus.
Jag i kummelhålet.
Tacos dinner på verandan. Lägg märke till den välkände landsortsfyren i bakrunden:)
Haha kungen som kör:P SKITSNYGG BILD(yn) haha:P
Daddy cool lagar mat:P
Jag hade fisksjukhus för dom som hade blivit uppfiskade :( . det var så synd om dom. Där fick dom andas :). Det var vatten i.
P.s inget ironiskt med bilden..;O. :)

Haha, juste:P eller tar dee i nästa inlägg- Konfirmationsshoppingen:P

Pysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0