2a maj

God dag god dag! läget? med mig är det finfint, jag har vart & shoppat lite idag med Johan.
Dock var det bara jag som handlade, men inte så mycket faktiskt.. en klänning till konfirmationen från gina tricot, och ett par vita klackskor med rosett på. Jättesöta! Tar bilder sen och lägger in och visar & sådär:) .
Vi kom precis hem, Johans familj skulle till Ösmo på någonting, och massa mostrar och fastrar skullemed också. Dom skulle åka pontiacen, så jag och Angelica fick vänta hemma.. haha. När han kommer han ska han skjussa hem mig sen ska jag upp till pappa. Ska väl vara där en natt eller två. Jag lägger in bilder på grejerna jag köpte när jag kommer hem till mor, ha en bra dag :)

a.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0