1a maj! :)

hejhejhallå! wazzupppp? första maj today. ofta man inte får värsta vålfeelings när man hör FÖRSTA MAJ? jag får det iallafall, nu är det bara exakt 40 dagar kvar till sommarlovet tar tag. och tills dess är det bara soft som fan, nu är det "långhelg" från ons-mån. och sen dom två veckorna efter är det prao! soft ju. sen efter det är det ung. tre veckor kvar tills avslutningen. SOOFT?!!?!?!?!!?., då blir det lite rester osv. dom två första veckorna, men dom sista dagarna e alltid softa och man får typ bara göra vad man vill. hipppphippphurra för sommarn.

aaajuste, igår var det ju Valborg som sagt. det blev ingen grillning hos charlie;p haha, men vi drog och åt pizza ist allihoppa. sen var vi hemma hos charlie och dom drack oså,jag kunde ju inte göra det pga. smärtstillande som ajg fortf tar:P. men aa, sen åkte vi med pontiacen, åkte ner till estö där alla småfjortisar var:D haha det var trevligt, det var rätt mångadär faktiskt. stog mest och pratade md petra :). sen åkte vi till tungelsta i pontiacen, det var jag, johan, tm, jargon, och kotte. vi åkte dit, till nån fest, men det var inge kul där så vi åkte hem, med charlie i bilen också.. haha! sen var vi hos charlie o chillade, tm åkte hem och sov, klockan var då två, för han skulle upp fem och jobba! WOHO? nono.
vi sov hos charlie iaf, jag johan, jargon, tessie, och charlie:P
mitt i natten. typ fem , när alla precis lagt sig typ.. kommer hobbe och står i säkert en halvtimma och bara plingar på ringklockan för att han inte fick komma in. PAAIN IN THE ASS, JAG FICK SPEL:O tre kuddar på varje öra och man hörde endå ... jobbigt!.
aja, idag har vi vart hos min Kusin Ida, som fyllde 24. Sen inte mkt alls, vi= jag mamma johan var där. och sen efter var jag med johan som vanligt, och nu sitter jag i hans systers rum på datorn. vet inte vad jag ska göra, vi kaanske ska måla lite påbilden på väggen. den är snart klar=)

men lägger nog in bilder från igår någon dag, :) .


ajuste. vi kom inte till lövet & brasan:( det var skitväder, och aa.. de blev inte så bara. jävligt synd tycker jag, jag ville egentligen jättegärna se den, men orkade inte säga något. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0