-

Ge mig allt eller ingenting, nu eller aldrig.

Ibland blir jag bara så trött, frustrerad, du är den som vet allt jag gått igenom, mer än dom flesta.. och visa mig respekten, respekten som visar att du vet, kan, och finns där när mitt sinne brister.
Ibland händer det ofta och ibland kommer det inte på flera veckor, men även om det inte kommer finns det ju någonstans i bakhuvudet. Det vet du väl, eller hur?

Jag förbjuder dig inte och jag blir inte arg om du vill göra ditt&datt med dina intressen, men varför jag blir ledsen är för att det inte ser ut som om du förstår hur mycket jag behöver dig.. .
Jag ber dig inte att ge mig allt, men jag vill ha något, prestera något, mer än förut.. men lämna mig inte med ingenting, för då kommer jag aldrig känna mig levande igen.

Prestera något, nu, inte aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0