Ord

en sak jag ibland inte FÖRSTÅR. även om man bråkar, hur kan man kalla något som t.ex hora osv? hora är väl ett av de fulaste orden som man kan säga.. och ja, herregud.. sen jag såg på en kompis pa, det stog något om "hatar dig din fattiglapp"
lalala, jag kan bara inte förstå hur man kan skriva så, döma någon för hur den har det ställt. tänk dig själv i den sitsen och tänk dig att någon kallar dig det. det kan inte kännas bra, det måste kännas förjävligt.
nu menar jag inte att jag är rik och så, jag bor ju förfan i en lägenhet på , a vi behöver ju itn ta upp området! Inte så bra kanske.. då menar jag inte att det är något dåligt område eller så, men aa.
 Mina föräldrar skildes när jag var åtta, jag är hos min pappa varannan helg.
Ska man kalla mig något dumt för det? det är inte det som betyder något, det är hur man är som person..
live and learn, treat everyone the way you want to be treated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0