ofantligt irriterad på mig själv

yes hallo. skulle till skolan idag som vanligt. och jag med min jävla trött på morgonen skit försover mig ju såklart.. och jag är faktiskt inte en av dom som går till skolan tre timmar senare och säger tjaa! vad gör vi?
nonono. det blir alltså plugga hemma idag.. ååh. jobbigt jobbigt.
menmen.

en sak är säker, jag älskar johan mest av allt i hela världen :)

drömde skarrigaste drömmen inatt.. jag har börjat drömma konstiga drömmar dom senaste veckorna faktiskt.
- allt började väl med att jag kollade på den där utomordentligt dumma filmen "i'm legend". gööh! varför kollade jag på den. världens läskigaste film, ever!
men drömmen var ialf att jag var i new york, alltså det är typ minnesluckor i mina drömmar hela tiden, så snackar lite konstigt om du tänker på det, men ialf, jag var i new york, sen stog vi i central park eller något och körde baseball, det blev mörkt och hela jorden började skaka.. eller något sådant, sen plötsligt satt jag vid ett staket och så var det en dörr till någon annan stad bredvid, och där var alla onda varelser, och plus massa djur typ..:s där stog iallafall sara och sgarvade, jag skrek åt henne att vara tyst och lägga sig vid staketet precis som mig,och blunda, för djuren och varelserna såg bara människor om dom såg ens ögon.
Sen helt plötsligt fick jag ett sms från johan, vart är du?? lever du?? typ så.. jag ba ja jag trodde du var död, vart r du? jag e vid nått staket. han svarade att han var längre upp i staden på hans pappas café och åt.. dock lite konstigt men det var så iaf. sen helt plötsligt ett till sms från pappa som sa att han var uppe bland bergen och gömde sig, o lalala.. sen kom jag på att mamma och min moster marie var borta, så jag börja störtböla i tron på att jag hade förlorat alla fyra som jag tänkte på. mamma pappa johan marie alltså. haha.. sen fick jag tag i dom och jag hoppade på johan, ochjuset, när man blev smittad, men hade motgiftet i sig då fick man typ som myggbett och kunde fortfarande smitta vidare, så kollade jag på johans mage och han var smittad, då börja jag störtgrina och aa.. sen minns jag inte mkt mer:P
haha endel drömmar är ju allt för tokiga..
får sluta kolla på filmer helt enkelt! hha :P

hare bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0