Kväll.

Alltså det är fan påsklov, vad håller jag på med? Sitter inne för mig själv hela kvällarna bara för att Johan jobbar på lovet och måste lägga sig tidigt.
Shit måste fan skaffa mig ett liv, e skituttråkad. Sitter och camar med Johan, haha jag har INGET liv.
Och han ska väl sova snart då får jag väl nöja mig med playahead ;/ .
menmen, jag fixade rebecca filbees (vet ej hur efternamnet hennes stavas.) blogg igår. Headern verkade inte funka när jag var inne på hennes idag, men vi får väl se. Hon var visst lite okunnig med det där:P inte för att jag är värsta proffset men jag förstår lite ialf :).

hon hade ungefär dagens slängkyss osv varje dag. haha ska börja med någonting sådant jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0