helt jeafla tvungen.

Dagens fliiipp! :
Hm vad är dagens flipp egentligen, jo jag är fan lite osäker. Har inte hänt ett skit idag. Johan ? han är alltid dagens flipp för mig, men ska komma på någonting annat.
Jo dagens flipp är den att IPREN är hur unikt bra som helst, jag hade förjävla ont i magen idag, sen proppa jag i mig tre stycken och de försvann.! IPREN alltså.

Dagens FLOOPPP!
HAHA, den har jag fan tänkt på hela dagen.
Ja som alla förstått är jag rätt insett på det här med PLAYAHEAD. Nästan intill beroende:P.
Det som är floppen med det, det är att endel folk är ofantligt tråka med sina sidor. Inga bilder, ingen text, inga parametrar, inget album.
GÖÖH! hur tråkiga får man bli? nej ruska upp er sverige och var lite mer betagna på det där hur det ska se ut utåt, på din favoritsida PLAYAHEAD! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0