Happyface! :)

haalå! gjort idag ? jag har pluggat, städat, ätit och vart med MIN KÄRE pojkvän! fan vad jag älskar honom.
vi har verkligen samma konstiga skruviga humor, och skrattar åt helt cp saker. blir småsura då&då men är alltid lika skitsöta mot varandra:D fan vad jag älskar honom. han skjussa hem mig för en stund sen, det sista jag sa var skriv ett FIIINT sms när du kmr hem! han ba men jag kan säga allt nu istället jag älskar di.. - sch! nej du får skriva, det e gulligare:D fast du kan säga klart endå nu med.. - jobbig du e pucko sa han då, men sen sa han jag älskar dig sen gick jag in ;) haha.
han skrev, (a)
: Pucko jag inleder lite fint med att säga att du är söt och fortsätter säga att du är vacker hela du och sen får jag bara inte glömma att säga att du får mig att le i alla lägen:) tillochmed nu när jag tänker på dig :)
jag måste bara få avsluta med ett godnatt och att du är det bästa som har hänt mig min lilla ängel´:) <3, jag älskar dig!

my little porris, i love youuuuuuu<3

aja, lite sånt här:

dagens humör: Asbra!
dagens klädsel: Just nu? haha.. mjukisbyxor & en hammarby tröja. HAHA ;)
dagens bästa: min pojkvän & vårat förhållande:D<3
dagens dåligaste: plugga, och ont i nacken:O
dagens låt: jack johnson - do you remember & brian mcFadden - real to me

gooodnatt! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0