Godmorgon godmorgon.

Ja godermorgon! klockan är 06:15. Jag tror faktiskt inte att jag har varit uppe såhär tidigt sedan jag var på klassresa i sexan eller något liknanade.. nej haha, minst för ett halvår sen iaf.
jaja, jag kom upp! det är ju iallafall ett steg i tagen mot framgång, eller vad säger vi? Yes please!
Nu ska jag göra klart om mina musikstilar till mitt fina musikträd, sen ska jag lägga in den och mitt röda tråden arbete på mitt USB-minne, äta frukost, göra iordning mig, åka till johan och skriva ut dessa två(min bläck i skrivarn är slut!) och sedan bär det av till skolan..
so:n skulle vara klar tills idag, men jag ber agneta(so-lärarn) om jag kan göra klart den efter skolan idag och skicka den med mailen. efter skolan blir det mer plugg alltså, sen har vi två no-prov idag. good luck chuck! men jag får göra mitt bästa.

skriver kanske sen!
ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0