Godkväll !

Kväll.. ska nog lägga mig i sängen & sova snart.. men jag hatar att sova själv ;( jag drömmer så mycket konstigt och när man inte har någon Johan att krypa jättenära på natten blir det skitsvårt att sova :(.
Han är med några vänner och åker typ runt med bilen, just nu är dom i eskilstuna hos hans kusin och ska sova där(?) ja herregud,. men iaf. saknar honom! OCH ÄLSKAR HONOM. <3.


jag & mamma har precis ätit världens godaste påskmiddag. cooked by me! haha , potatis, gravad lax, ägg, skagenröra, dill, turkisk yoghurt och citron! aasgott. med påskmust förstås.
fast ville gärna ha en liten johan bredvid som äter också.
worlds greatest mom. <3.

imorgon runt tre ska jag hem till pappa i ösmo, ska välla vara där några dagar.. på måndag är det ungdomsdisco på telegrafen igen, hoppas det blir lika kul som förra gången, varför inte roligare :).

aja bed time, godnatt sov gott ha det bra. höres! skriver imorgon tror jag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0