!!!

jag satt och läste lite på blondinbellas blogg(som ni alla vet är hon en av päls-bärarna) och fick se att någon gjort bellasuger.se
jag gick in där och läste, sen var det en bild på henne med en pälsmössa, och sen var det en länk till en video där.
jag kollade på videon.
och nu måste jag säga att jag faktiskt nästan är emot blondinbellas wears..
den där videon gjorde mig verkligen tårögd, det föll fan mer än en jävla tår.
stackars djur! hur fan kan en MÄNNISKA göra sådär?
om du vill se filmen kan du kolla på den, men fan alltså jag varnar dig! hur hemsk som helst, "känsliga tittare" varnas.. herregud, hemskt..
 http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/

:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0