Den 1a Mars 2008

Ny månad alltså! Hur är det?
Med mig är det väl bra.
Lite frustrerad. Ska hinna klart med en massa läxor på två dagar. Måste alltså lägga ner min själ i det.. hmm jobbigt.
Sen är det detta med linserna också. Det är skitjobbigt att sätta i den högra! Jag vetinte men det tar typ en kvart medans vänstern går in på första.
Jobbigt jobbigt! Något tips?

Istället för att säga "nytt år, nya möjligheter"
Säger jag "Ny månad, nya möjligheter"
Mina sista månader detta år , och det första har vart jobbigt i endel "ämnen", men jag ska ta igen det nu. T.ex skolan och lite annat. 

Vill bara tacka Johan för ännu en underbar månad med älsklingen, tack, du är bäst! jag älskar dig ! <3

hörs sen! :)
juste, jag har började läsa en bok, "tillsammans" heter den. Grymt bra! lägger ut en bild sen.
Ciao!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0