Dålig uppdatering..

Dålig uppdatering! förlåt, om det nu skulle kännas jättesvårt att inte se mina vardagar, problem och min glädje! haha, men jag tror inte det är någon som är så independent på min blogg faktiskt.. förutom mina tvångstankar  att jag känner mig dum mot bloggen ;/ haha !

Men, den här helgen har det inte gjorts så jävla mycket.. haha eller lite kanske, men itne så mycket. Eller jag vet inte.
I fredags var jag och Erica efter skolan, sen kom Johan och hämtade oss. Vi åkte ner till hamnen och jag skulle göra mig av med en sak som tyngde mig lite på sinnet,.. som jag alltså slängde in the ocian. Känner inte direkt att det "lyftes bort från själen" men lite lättare känns det. Det är ju inte så lätt att släppa allting vetni.
Senare där var jag och Erica hemma hos jeppson och kollade på lite film o åt chips osv. Hampe kom, vi gick till krokvägen (över hela nynäs! haha) där det var någon fest. Vi gick dock inte in för det såg ut att vara värsta luffarfesten. Med tanke på vilka killar (och endel tjejer) som var utanför. Så big no på den. Vi gick vidare, tillsammans med ett annat sällskap, och vipps så var klockan kvart i ett och alla ville hem. Jag skulle vänta på Johan som kom hem från någon fest i VH, så jag åkte hem med Natalie och Mollie till dom och chillade lite med dom alltså.. det var roligt, roliga systrar det där! haha :).
Efter dryga halvtimmen kom Johan, stapplandes på vägen. haha! lite för mycket förfärskningar tror jag.
Även om han är jävligt skön som full, haha! Men snacka, det gör han i ett iallafall! haha.
Dagen slutade i sängen, där vi båda var väldigt trötta efter dagens bravader. Så we fell a slept.



Lördagen tillbringade jag delvis i kyrkan, en av dessa konfirmandhelger. Jobbigt, det är jag och Elin mot världen typ. Några killar är schysta(nämner no names) eller ja dom flesta killarna faktiskt.. men dom andra tjejerna,, ja vet inte vad jag ska säga direkt, dom har nog en annan stil mot mig och Elin. Känns lite fult när Elin och jag sitter vid ett bord själva, killarna vid ett och TJEJERNA vid ett. TACK MIN KÄRE VÄN ELINE ATT DU FINNS! halleluja please.
Slutade vid tre och där kom Johan, senare fixade vi till oss och åkte till ett "släktkalas" för Johan familj, hans kusin fyllde 30. Bodde i ösmo, dock inte så långt. tur.
Kvällen gick, en i johan släkt, ingift tror jag, hade en Buick från 72 som johan fick ut o köra med! Det var trevligt.. fast johans pontiac tycker jag faktiskt är snyggare! och bredare ser johans ut också, fast den där var tydligen 20 cm längre. Njaa!? hgaha.
Sen tillbaka, sen åkte vi runt lite och ja.. inte så mycket. Träffade Erik Marcus o Elias som var ute och gick med "flocken" som alltid är ute och går på helgerna.. eller ja går och går. Fjortisfylla typ. Tur att mina tre vänner inte körde på sånt. haah!
Natten slutade med att klockan halv två somnade vi efter en tur till Vh lämnandes av johans kusse. Sov förmestadels i volvon och vaknade när vi var hemma, upp ta av sig sminket och SNAARK.


Idag har jag vart på konfirmationgrejen igen, gudstjänst vid tre-fyra, sen efter konfirmationen gick jag elin benny benke matte jim oskar och mark hem till mark och kollade på saw 4 och åt chips o drack läsk. Väldigt trevligt. Inte filmen, men personerna.. haha saw filmerna är nog lite för vågade för min del. Haha! 
Och sen kkom min baaby och häämtade mgi där, nu är vi hemma.


Kommentarer
Postat av: Agnes

asså okey, tyck så då, meh vi har inte sakt att ni måste sitta för er själva, ni får självklart sitta brevid oss=) dt är bara och komma & sätta sig, dt känns fett konstigt att vi lixom har träffats jättemånga ggr & ändå har vi frtf inte blivit vänner;S
visst vi kanske inte har samma snygga stil som er ? men dt har väl ingen betydelse, right?Jag tycker du verkar jättesnäll=)
hehe, aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer vi syns=)

2008-03-17 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0