bloggerskor

ja  nu hade jag tänkt att prata lite. hm om lite bloggerskor faktiskt!
blondinbella, ja hon är ju störst.
sen är det väl kenza efter henne.
alltså blondinbella, hon är 17 år! hon har ju ett sjuhelvetes bankkonto iallafall, men jag vet inte riktigt om jag skulle klara den rollen hon har, faan vad jobbigt. hennes schema är ju fullspäckat hela tiden. sen måste hon nog vara jävligt vuxen i sättet för att klara av det där, jag skulle inte orka vara som 30 när jag faktiskt fortfarande är en ungdom- nja, blondinbella är duktig i sig. men är det en livsstil man skulle klara av ? :O

kenza, hon är ungefär en vanlig tjej, av vad jag har förstått iaf.. lite modellig av sig men annars rätt vanlig.
hon har dock lättare liv än bb tror jag.

men även fast dom här är STÖRST.. är min favorit faktiskt stina-lee ! hon är ju skitsnygg och blir otroligt bra på bild, lever med sin söta hund och hennes pojkvän sen fyra år tillbaka.
hon försöker inte göra sig till eller skryta om någonting, bara skriver om sig själv och har starka åsikter- nu säger jag inte att blondinbella inte har det, men stina-lee's liv är lite mer något man kan gämföra sig med och tänka sig att jobba som henne-blogga på ett avslappnat sätt helt enkelt!
hon är absolut en klar favorit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0