6e mars

hmm, update, inte suttit vid datorn på tre dagar.., haha förlåt, OM det nu skulle vara någon som var beroende av det här! förmodligen inte. haha! ;)

menmen, Idag var det skola, precisly som igår.
jobbigt, för jag är sjuk igen. men har inte "råd" att missa skolan, så jag går endå.
Det är OFANTLIGT jobbigt att vara i skolan när man är sjuk, snuvig och ont i huvudet. vilken jävla pain!
Och nu sitter jag här och är otroligt förkyld. dumt att klaga, men så är det.
Ska plugga, har spanska prov imorgon och jag måste göra klart design grejen till bilden, min är nämnlign BORTA.. måste göra en ny, tills imorn! ..

Juste, den 14e ska jag gå till en fotograf och ta lite kort! får se vart det leder.
han mötte mig och far på en vanlig affär och gav mig sitt visitkort osv.. trevligt! :)

ha det bra! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0