3e mars

Godkväll ! Idag började skolan, det var okej. På luncrasten gick jag, Natalie & Erica hem och åt kokt korv med pulvermos och rostad lök för min och Ericas del, det var trevlans! haha :)
Efter skolan gick jag och erica ner till centrum och strosa lite. Sen gick jag hem, började diska från allt från lunchrasten, sen kom johan. Han såg extra glad ut när jag öppna, men dum som jag är vände jag mig om och började diska igen. Sen satte han sig vid bordet och så såg det så jävla vitt ut när han log på tänderna.
Poor me, jag kasta handuken och glaset på diskbänken och såg att tandställningen var försvunnen.
POOR ! sötnosen alltså..
Han är den finaste jag vet. SNYGGASTE !


love u johan,. <3333 inatt sover jag utan bebis;/ poor me. kommer inte kunna sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0