2a mars

Hallå, just nu är jag väldigt pisst off! Jag håller ju på att skriva en Novell på So:n och hela min röda tråden finns här på min dator.
SÅ TAR BLÄCKEN SLUT I SKIRVARN
är det jag som har flow eller? fan vad damp jag får.
Men skitsamma, vad fan ska jag göra åt saken.
Får helt enkelt göra musik-uppgiften och bild-uppgiften.
På bilden ska man göra en produkt, man ska designa en, (alltså rita..) och få ungdomar att vilja ha den. Jag tänker göra antingen parfym eller hårvax. något annat förslag?
Och på musiken ska man göra ett "musikträd", som ett släktträd typ. Med blues, soul, jazz osv. och skriva ungefär tio rader om varje musikstil. + lite extra grejer om man vill ha bättre betyg.


Men jag tänkte byta bakrundsbild här på bloggen, till något mer ljusare, eller färggladare. Snart påsk + att det typ är vår. :) Får se vad det blir.
Kanske byter header också. Vet inte!



höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0