28e mars

HALLÅ i ruutan! vad händer idag? friday friday. freaky friday.
hmm på tal om freaky friday- jag drömde en dröm om att jag hamnade i en annan människas kropp, och hon hamnade i mig;s helt sajko dröm. Igår drömde jag om två rosa björnar som tog mig in på mitt gamla dagis och läste sagor. Sen snodde jag en polisbil också, en blåmetallic bubbla med värsta fäljarna.. och jag gick på molnen. och blev sur för erica för att hon tog mitt tuggummi så jag slog henne:O hmm? mina drömmar är allt konstiga.
Men iallafall, vad händer idag då? elr ikväll?
på dagen ska jag städa och plugga, fixa till lite här.
ikväll har jag inga planer. kanske vara med några vänner.. det är ju rätt fint väder ute nu kanske ska ta en promenad?.
hmm
seeyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0