25e mars

godmorgon" haha:P tja tja! läget? med mig är det bara bra, lite trött i benen bara.
igår var det telegrafen, precis som den 7e jan. Det var skitkul! ibland var det lite tröga låtar men de gick nog bra endå, jag erica elin gick dit tillsammans, paulina & mika var där också men dom satt bara:O dom dansade inte . :( vi dansade jävligt mkt ´kan jag säga, haha ! :D det var roligt.
när jag kom hem runt halv två, shit vad jag var trött. helt slut.. överalllt! haha ;p

jaajjja., tog tyvärr inga bilder. men var hos mormor 14.00 - ? och åt , kollade på masssa gamla kort. lägger in dom för jag tog kort med mobilen.. lite dålig kvalitet menmen:P haha! lägger in dom i nästa inlägg! ;)

ciao my dear reader!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0