23e mars

tjatja, lite dålig uppdatering actually.. sorry . !
igår var det fest.. först var vi hos bäver men sen drog vi vidare till en emelies fest ute vid sandhamn, det var lite fjortisfest eller nja.. har ni sätt 14 suger? sån fest typ. HAHA .
sen var det två brudar där, HAHAHAHAHAHHAHAHA jag ger mitt år-liga skratt till dom alltså.. gick och bråkade med alla, sen stog vi alla mot dom , eller ja dom  jag "var" med johan & co.. :P, ahhahaha och tm stog och blinkade med en lampa och hon trodde att någon tog kort på hna, så hon börja putta på alla och fick värsta dampet, alla börja putta tillbaka och sen börja alla käfta HAHA vilken jävla nolla alltså..:O
vi kom hem runt tre på natten, la oss och njaa. sov:P HAHA,.
och idag har vi itne gjort mkt, var på släktmiddag hos mormor, johan följde med också. senare har vi kollat på film & ätit godis.
nu ligger johan och typ sover och jag får damp påhonom för att han alltid ska vara så trött.
får sysellsätta mig själv vid datorn med bloggen & pa. damp.

höreeeeees,

love /annaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0