18e mars

Alla har en svag sida, åtminstone en.. jag har nog fler, men en av dom är att jag får tårar i ögonen när jag inte förstår.
alltså nu menar jag inte när jag inte förstår vad någon menar på en lektion osv.. jag menar när en person berättar något, säger vad som helst
som, men vad är det? "ingenting" snabbt och tyst.. då börjar jag bara tänka på hur det skulle vara om jag förlorade personen och hur mycket jag älskar den, jag får bara tårar i ögonen och personen märker det nog inte ens.

ja jag pratar om en speciell.
vill bara att personen ska förstå hur jävla mycket jag älskar den. att jag skulle göra fucking vad som helst för att se den glad, för att det ska vara vi föralltid och om jag skulle förlora den skulle jag tyna bort.. fatta att det är dig jag älskar, dig..

och personen är du Johan! :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0