17e mars

ack ack ack vad tiden går fort! kan man tänka sig för, leva livet och bara skita i skolan
NEJ? ååh vad jag inte orkar med den dumma skolan. varför kom man på skolan? okej, man kan gå på en utbildning om man VILL, och itne om tusen ämnen, utan om ett! som bara handlar om det man vill bli..
denna vecka har jag och min klass NO PROV, SO INLÄMNING, SVENSKA PROV, MUSIK INLÄMNING, SPANSKA PROV, FYRA MATTELÄXOR :( och denna vecka är trots allt bara fyra dagar! DAMP? ååh..

aja iallafall. idag har jag utvecklingsamtal. förväntar mig ingenting, om jag skulle sätta poäng på mig själv för den här terminen skulle det ligger någonstans mellan ...... 0 & 1. Ska skärpa mig. nyttighetsveckan har tagit fart idag också, och jag ska börja ut och springa osv. :)

Kommentarer
Postat av: Chardonnay

fin blogg!

2008-03-17 @ 18:23:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Chardonnay
Postat av: Anonym

Trodde det fanns regler som sa att man inte får ha mer än sisådär 2 prov i veckan :O? Inte helt säker men...

2008-03-21 @ 18:37:48
Postat av: Anonym

Trodde det fanns regler som sa att man inte får ha mer än sisådär 2 prov i veckan :O? Inte helt säker men...

2008-03-21 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0