15e mars

hallo! hur är det today? med mig är det great. gårdagen gjordes dock inte så mycket på, men jag hade roligt anyway.
var med johan från morgonen osv.. sen fixade vi mig och sen åkte jag och fotades. det jag pratat om några gånger, fick med mig två kort hem, lägger upp ett här imorgon.. eller kanske senare idag. men tänk på att det var första gången so no laughing! haha.

efter fotograferingen gick jag till ica och köpte lite fika, satte mig där folk sitter och FAKTISKT fikar! Paulina kom efter några minuter och vi satt och pratade en stund, gick hem till henne efter.
Kollade på massa kort sen paulina och hennes familj vart och tagit kort inne i en studio typ, hon var skitsnygg!
speciellt ett kort som really is my favourite.
vi åt där, göttgött. Sen fick vi skjuss av Ronny ( paulinas låtsaspappa ) till amandie, där vi fixade oss osv.. sen gick vi till fröjas, klockan var runt tio. Det var lokalfest där och det kom jättemånga, men det var lite fjortis.. haha ;P

Sen åkte pauwie hem och amanda också, så jag och johan var viktor och tewsie resten av kvällen/natten.
haha that's my yesterday.!
nu är jag med johan, ska vara med paulina sen.


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0