12 mars

jag sitter här skulle egentligen gå och lägga mig.
men tänker för mycket, det snurrar så mycket därinne i skallen på mig just ikväll.
vill bara skriva ner lite jobbiga saker, orkar inte bara tänka hela tiden.
saker jag tänker på ofta är t.ex... kan inte alla tjejer bara lägga ner den här taskiga fjortisattityden? inte för att tala om detta ständiga bråket om "vems kompis" när du nu läser det här blir det typ "ofta, lala det är inte så och lala.. " , tänk högre på det så fattar du. alla "bråkar" i tystnaden om vem som är bäst kompis med vem, inte genom ord, genom "acting".
Damp på det.. kan inte alla bara go with the flow och vara vän med den man vill och skita i vem som är bäst vän med vem, vafan, vän som vän, man värderar kanske endel lite högre, men man undervärderar ingen för att den inte är värderad högst? eller? enligt mig iallafall..
i got a point?

och sen om man älskar någon,
visa det

om du mår dåligt,
prata med någon!

komplex med kroppen eller något annat, vilket nästan alla har,
var glad endå! du ser ut som du gör, INGEN ANNAN ser ut precis som du! det är det som gör dig UNIK. be proud, and show it!

godnatt one more time. kanske skriver ett till. om jag inte är trött nog.. !

jag älskar dig johan mest av allt ihela världen, finns inga ord för det jag känner för dig.
Du är den bästa människan jag vet, så jävla glad att det är vi.
Jag kommer älska dig föralltid, FÖRALLTID.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0