12 mars

idag vaknade jag vid nio hos johan och hade glömt att ställa väckarklockan, vi somnade om och vaknade sedan vid elva. orkade inte gå, för få lektioner kvar, och jag skulle endå skippa sista för ett frisörbesök.
besökte frisören tillsammans med min pojkvän, färgade håret lite mer ljust, åkte till tatoo för att sätta in min käre näspiercing jag av misstag råkat dra ut, så den satte dom i. åkte till johan, köpte kladdkaka, vi åt tacos, sen kollade vi på film med johans familj och åt kladdkaka. mysigt. kollade på top model, åkte hem.

skriver otroligt kortfattat, mår uruselt.
är det fler än jag som ser mindre bra saker i livet på ett urdåligt sätt? när det hänt något förvärrar man det alltid upp till 110%?.. låt mig iallafall säga att jag är en av dom.
imorgon ska jag till tandläkarn vid tre. sen ska jag vara med johan hoppas jag,  om han vill.
sen ska jag kanske köpa några nya kläder eller något för fotograferingen på fre.
modellkorten.
en början på något nytt ? vem vet..

ha det bra, jag kommer inte kunna sova. inte utan johan.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0