11e mars

tjatja, läget?
idag hade vi volleybollturnering i skolan 08.00-11.00.
Det är så att gröndal,via & svanis samlas i våran(gröndals) idrottshall och kör lag mot lag, tjejer för tjejer killar för killar.
Förra året vann både vi tjejer och vi killar i våran klass hela turneringen, idag kom våra killar 2a och vi tjejer kom.. 1a! gaha! fett bra.
vann alla matcher, we were the only ones who did:D. asbra ju.
efter det kollade vi på showen som några eller ganska många övat på på elevens val.
 Den var skön. Mergim the rapper lånade mina pilotglajer! ;)
Nu är jag med erica, innan vi gick hem efter showen gick vi upp och gjorde massa skyltar till klassrummet, för det är gröndalsafton ikväll.
Då kommer alla barnen ta med sig sina föräldrar och så är man i klassrummet osv.. tog bilder på skyltarna ni får se. haha. johan ska med också. haha :D håller på att lägga in bilder från igår och idag. och i förrgår om jag inte minns rätt.. höhö.
image107igår var jag med nathalie hos henne, vi åt rostade mackor. och jag tänkte på johan när jag såg marmeladen, så var tvungen helt enkelt:)!

mina & ericas skyltar helt enkelt.jag och erica gjorde den första tillsammans, den andra gjorde jag.. haha ;D

.. sen tog jag lite bilder på mig själv

.. sen träffade vi på lille ellen på vägen hem!
sen gick vi helt enkelt hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0