Igår & idag :)

Hej igen, hur mår de kära läsarna denna vackra söndagskväll? Jag mår prima ballerina.
Johan har precis åkt hem för att sova, han har ju hard work work imorgon. Och jag orkar faktiskt inte riktigt lägga mig och sova klockan tio när jag inte har något att göra imorgon anyway.. Hehe ! :)

Menmen, igår & idag , en liten sammanställning kanske?`- Jag, Johan, Dennis & Jennifer, vi åkte ut på sjön med Dennis båt igår och tältade, grillade och mös.
Det var väldigt trevligt, dagen såg ju hel regnig ut, vi kom ut på kvällen runt sju till dit vi skulle. Vi åkte faktiskt till det kände, haha, sågviken. Jennifer och jag tyckte skogen såg ovanligt svart ut och fick lite svårt att sova i tältet sen.. haha ;D men det gick ju bra trots allt! Och idag gick vi upp runt nio. Ja, dom andra ialf.. jag vaknade av att dom tagit ner alla tält pinnar och hade helt tält grejen över mig. Haha! :P Men, det gick ju bra det med ;D.

Sen drev vi bara runt på sjön ungefär, eller ja. Sen åkte vi till rassa och solade och grillade lite där, sen hemgång.
Efter det har jag och Johan nästan bara legat och latat i sängen kollat på tv & myst :).

Tänkte lägga in bilderna, men kom NU på att det är johan som har dom på sin mobil.. och han sussar ju nu!:P Så lägger in dom i efterhand imorgon!


kram anna! :)

btw, händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0