Idag är en ny dag

YES IT ISSS , eller vad säger du?
aja, lite om gårdagen. jag spenderade dagen med Elin, vi hade inte riktigt så mycket och göra.. skitväder och ingenting att göra = tv.. så vi glodde på det ett tag. ett antal diskutioner om "seventh heaven"'s perfekta liv kom upp:P Haha, !
Runt fem kom mammma hem, då hjälptes vi åt att göra potatisbullar & bacon, hur gott som helst.. favoritmaten nästan tror jag ;p.

Sen tog vi på oss fotbollskläderna och drog ut och lirade lite =), sen fixade vi till oss och erica kom, sen gick vi ut.
Påminde något otroligt om sommar-07 :P, när vi alltid var ute och gick/cyklade. Den sommarn var bra.
Den här sommarn känns helt annorlunda på något sätt :P, kanske för att jag har ett stabilt förhållande och är beroende av pojkvännen johan kanske? Det känns som om man inte kan slappna av försen man är med honom. Lite konstigt, inte vet jag. Känner du som har pojkvän och är superduperkär också så? haha! ;)

Jajo, men klockan ett på natten kom Johan och hämtade mig med sinnya bil... höhö! En bmw 320 cab! haha, ashärlig. Vi skjutsade hem Erica, och eftersom vi redan var vid elin gick hon några ynka steg hem ;), sen åkte jag och Johan hem och sov. Han som jobbar idag skulle även upp sex... fick ungefär sova i fyra och en halv timme, den stackars pojken! :P.
Själv låg jag och sussade till elva halv tolv. höhö! feeett bra. Och eftersom han jobbar med några som "mekaniker" på ett bageri, ungefär 30 METER ifrån sitt hus, tog han med sig en påse nybakta bullar hem på lunchen kl 12. :D, ett glas mjölk och två bullar blev min frukost. hur bra som helst.
Sen skjussade han hem mig i sin glidar bmw^^ ahahhaha..soft :) , och nu sitter jag här. runt 4-5 ska han skjussa upp mig till pappa så ska jag vara där tills torsdag eller fredag.. vet inte riktigt =).


KRAM ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0