13e juni!

Hallå! hur är läget? jag har tyvärr inte skrivit på ett tag.. det suger. Jag har verkligen tänt att skriva jättemånga dagar men det har liksom inte bara hänt. Jag vet inte.. det blir nog ingen speciellt bra Blondinbella av mig inte ;).
Men vad har hänt då? har väl inte skrivit på mer än en månad kanske.. hmm.. Något intressant. Jo, jag Erica, Filip, Carimo, Mergim, Paulina & Amanda serverade på niornas bal. Vi hade vit skjorta, svart skärp i midjan, svarta korta shorts. Tjejerna alltså! Och killarna var så stiliga så.
Det var förra torsdagen. Och i fredags tog ju en massa jag och Johan känner, mest Johan då men jag känner ju några jag med =), Det var verkligen roligt att se alla så glada =P. Vi var på Mumpas sån där grej efter, där vi åt osv.. han fick en bukett blommor av mig=) haha!
Sen på kvällen där var vi på "förfest" hos Sara. Det var trevligt, och efter det skulle alla till TG. Ånej tänkte ju jag då, men vi fick in mig där med.. haha SOFT! det var roligt, !
Sen var det konfirmation i söndags, det var skönt att det äntligen var slut! Inga mer helgen i kyrkan inte, gud så skönt. haha Gud!, aa. Sen i måndags hade klassen sin mentor dag. Det var mysigt. Vi var i stadsparken och chillade först, sen åt vi kebab/pizza på en pizzera. Sen körde vi tennis som förra året på tennisbanerna här i nynäs.
Och i tisdags var det skolavslutning, hur skönt som helst! Vi fick betygen, och jag är väldigt förvånad över mina, jag har vart så otroligt SÄMST ! den här terminen.. fick 8a vg och resten g. Det är rätt bra med tanke på min frånvaro osv..
Efter det åkte jag och Johan ut och åt. Mysigt,

Det har ju vart en otrolig värme här i sverige, gud så skönt det har varit! Har haft så otroligt många mysiga dagar med pojkvännen & kompisarna. Och mer ska det bli, nu börjar ju förfan sommarn! Har nog inte riktigt gått in på dt här med sommarlov, men nu känner jag att det är på g!:) Mysigt! ska leva livet till 100 % i sommar. GUD så härligt!

kram anna! :)

PS. jag försökte läggain bilder från alla dessa tillställningar, men det går inte :S får se senare om de går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0