tjo världen

va händer? jag sitter framför datorn och väntar på att mamma ska komma hem&hjälpa mig packa.:D haa! så bra är jag:P nej men jag får inte packa utan henne säger hon, då blir det fel!:PHAHAHA! hjärta mig.
Jaja, idag beger vi oss iväg till GOTLAND! och röjer sönder:P dock kommer vi fram typ halv tre på natten? aasbra:P haa:P de e ju fredagså de kanske är lite röj då med;).
P.s nu; om jag missar några bokstäver är det förmin dator har fått virus och de laggar typ när man skriver då:P men anna karin ska ta bort det närjag e på gotland:D (mammas dator-hacker-kompis typ!:P) hha:P

A men iallafall, igår var jag & mor min inne i haninge och shoppade lite .. jag köpte en UNDERBAR klänning:) ska lägga in bilden nu tror jag. johan tog ett kort när jag hade den på mig idag. Vi var nämnligen & badade på hamvik/tian elva-tolv. När jag kom hem la jag mig och stekte på balkongen:D har fan fått lite linje:P somna nstan i solen, det var så skönt!

amen btw liksom? jag kommer alltid bort från mitt ursprungliga samtalsämne:P det där började med en klänning ch lutade med att jag somnade nästan i solen. ^o) haha;D

ska försöka lägga in dom nu. be patience:P eller hur det stavas :) bilder strax! om jag får in dom.
:d <333 ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0