stupid cupid you're a real mean sun.

ja visst är det väl härligt med det här UNDERBARA vädret? :/ nej det är verkligen skit trist! blir ju fasiken sur på väder helvetet. vafan nu när det äntligen är sommar kan det väl förfan skina utanför fönstret?


aja, jag antar att jag inte kan göra så värst mycket åt saken. och juste, bilderna från power meet, jasg lägger nog in dom senare ikväll. Johan har ju sin mobil, och bilderna igger där på:P han får lägga in dom på datorn så lägger ja in dom på bloggen därifrån :).
fast han jobbar ju tills fyra. haha!

idag händer ingenting speciellt.. tror jag!
vi ska ju till sthlms veckan PÅ GOTLAND nästa vecka och allt är ju asplanerat. NOT? har inte ens beställt biljetter.. min lilla Johan är nog en av dom mest oplanerade människor som finns:P. aja det är väl nått som ska hända idag.
beställning av biljetter till gotland.

Men iaf, vad tänkte ALLA mina läsare hitta på this rainy day ?:P

love annie..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0