sommarkväll :D

När jag hade duschat efter förra inlägget cyklade jag & elin ut på en liten tur. Vi cyklade först genom värsta terrängbanan mitt i skogen? HAHA :P för vi skulle till shell och jag såg det som en genväg. HAHA NOT :P värsta taggbuskar och grejer vi var tvungna att krypa under och leda cyklarna samtidigt typ:Phaha!
sen Tog vi oss en varsin french hot dog ;) as usual! Satte oss och smarra på dom framför elon. Sen cyklade vi vidare till filmkedjan för att köpa tuggummi, sen mötte vi Filip,Jesper,Vandad&Hampus och följde med dom till nicksta och badade osv. umgicks med dom ganska länge:) det var trevligt!
Sen nu här vid kvart över tio-halv elva, åkte jag hem till min älskling Johan som har gjort illa foten på jobbet!stackars lilla älskling. Ska ta hand om honom nu :) haha!

Inte långt kvar till Gotland btw :)

ha det så bra mina kära läsare :) höhö! kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0