sittin' waitin' wishin'

Jack johnson it is. Ja vad händer? INGET
Jag lyssnar på Jack Johnson & Jerry Williams i jämna mellanrum.. haha. Gillar dom som börjar på J, i guess...

Ja den här kvällen skulle blitt roligt om jag bestämde mig för att faktiskt resa på arslet och göra någonting. Jag har vart i örebro på fotbollscup, vart i västerås på powermeet, badat två ggr och sen har jag inte gjort någonting mer i sommar.
Jag har tagit ett beslut. Från & med nu ska jag inte vara så jävla tråkig, jag ska inte bara sitta och vänta på att nått ska hända. Jag får ta bestlutet och fixa händelserna själv:P.
Imorgon ska jag fixa några att ha lite roligt med. Hoppas jag :P ! haha!

vad tänkte you do this evening?
puss the man anna

                    
Var jag inte lite söt? lite? HAHA:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0