samma rubrik som innan -.-

Vi ska iallafall åka lördag natt. åka hem efter 8 dagar, söndag natt. datumen blir alltså..12-20e juli. Tror jag :P ialf 8 dagar.
Vi ska tälta på en camping, och blir det kris så finns Johans föräldrar i en lägenhet nära muren ;P haha! Dom har också semester.
Hörde att nederberg & emsan m.fl skulle dit, kanske råkar på dem someday!:O :) .
Cashis vet jag inte hur mycket jag ska ha med mig.. hur mycket SKA man ha med sig? ;o

aja, det återstår att se. Har skrivit halva packningslistan nu, rekorderlig som  jag är:P. Ska väl skriva mer snart.
Har plockat fram alla mina tusentals böcker med Ashley&Mary-kate, Olsen tvillingarna ni vet? sweet 16 böckerna med dom, jag har bara känt ett sug dom sista dagarna att jag vill läsa några:O och jag har ju faktiskt lite skills på att läsa snabbt, så två av böckerna är nog utlästa innan Gotland.
Nu återstår det bara sista delen av packningslistan. Kan lägga upp en bild på den sen. Höhö!

have a nice evening. Ciao friend =)

                         
Bilden är på stranden tofta på gotland, som jag TÄNKER besöka när vi är på vår resa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0