här sitter jag

HÄR SITTER JAG, yes i do.
kom hem från örebro i söndags. sen dess typ slappat och chillat runt med pojkvännen, och lilla perdie.
de var as chill i örebro, vi kom till b-slutspel semifinal, åkte där ut med 1-0 ett skitmål..
btw så stog jag i mål en stor del av cupen.
det gick faktiskt rätt bra.
ska nog faktiskt bli en målvakt i vårat lag:) det tyckte laget också, så varför inte :)
imorgon ska jag upp runt tio, ut & springa, sen hem till mormor och stdäda osv där.. käka med henne också :)
sen ska jag till expert och hämta min nya mobil, den kmr antingen imorgon eller fredag :) asbra
sen vara med älskl tror ja!

idag har jag gått nere lite på centrum, vart med världens bästa älskling johan!. och ätit räkmackor med worlds greatest mamma :)
nu sitter jag här.
gjort ni då?

Jag i mål, vi säkrar! haha :D
på tur i örebro, några i laget & jag :)
jag i målet! :)
jag var linjedomare på NIF p93s match :)  skön bild tycker jag!

:) kram annie!

Kommentarer
Postat av: angelica

Andra bilden vad ju rätt söt på Ellen, haha!

2008-07-03 @ 16:42:21
URL: http://shoangelica.blogg.se/
Postat av: sara

vad ska du få för mobil då?(:

2008-07-03 @ 17:33:44
URL: http://mmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0