Borta bra men hemma bäst!

home home home.
home sweet home :)
jag kom visserligen hem igår natt men det känns som jag kom hem för en timme sen.
jag var ju på gotland som sagt! det var trevligt. vi hade OTROLIGT tur med vädret nästan hela veckan! min syster(som bor på gotland) ansåg att jag förde det goda vädret med mig ;) det har ju inte vart såhär bra väder på länge! Och det var verkligen hott! hur nice som helst.
vi har tusen bilder , från tessies kamera, angelicas(johans syster) & johans kamera, min mobil & johans mobil!:P ska ta emot alla snart. försöka iaf:P kommer väl ta år.

JOHAN HAR JU INTE LAGT IN SINA BILDER SOM VANLIGT. :P!
Men de kommer väl... sometimes. haha!

tänkte nu logga in på msn och se om angelica kan skicka bilderna. hon brukar ju alltid vara inne!:P haha!

men alla var inte vid datorn. DOH!

aja får se :P dom kommer väl idag eller imorgon
hur har ni haft det btw? <3 kram annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0