Trötter

godmorgon, klockan är kvart över tre och jag har vaknat för dagen! bra, eller?
Nja! om jag ska klara mig på skolans tider i ca ett halvår framöver, måste jag börja gå upp och gå och lägga mig i tid nu!
ush. men jag la mig tre igår, men jag som har en del svaga punkter så kan jag berätta för er att mörker är en av dom!
och klockan var tre på natten, och jag är såhär "överkänslig" för "övernaturliga" saker, jag har faktiskt sätt spöken! eller , alltså hört/sätt saker röra sig osv.. tro det eller ej med det är sant, enligt mig:O.
Så jag låg i min säng kollade på tv, hörde massa ljud. antagligen inbillningar. men det gör jag alltid, så jag reste mig upp och började leta efter hörlurarna till telefonen. efter trettio minuters letning låg dom nästan framför näsan på mig! Men skönt att ändå hitta dom, så jag låg och lyssnade på musik tills fem/halv sex, jag kan inte somna om det är rätt låt, så jag var ju tvungen att byta hela tiden, och då somnar man ju inte. problem!
men sen vid fem halv sex där kom det en bit där det bara var lugna låtar så jag antar att jag somnade! haha, sen vaknade jag av att mamma ringde klockan ett/två sådär på hemtelefonen sjuhundra elva signaler och telefonen är i hallen så jag orkade inte resa på mig! höjde ljudet på tvn högt så jag inte hörde den där äckliga signalen som jag absolut HATAR på morgonen.. eller ja, förmiddagen!

nu ska jag ta mig till frukostbordet, ha en bra dag! skriver möjligtvis ikväll. CIAO! :)
Nej tack till jobbiga signaler på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0