Torsdag kväll.

Hallå, läget?
Med mig är det faktiskt sådär!, jag har migrän. OCH USH för det! Det är det värsta som finns.
Jag har tagit två alvedon idag, man får ju inte ta försen det gått 6 timmar, men jag fick så jäklans ont så jag tog en till någon timme efter, jag säger bara ush för migrän.

För att prata om något roligare, min kära pojkvän Johanpohan fyllde 18 igår, grattis igen :) <3.
Kom dit vid fem ungefär, efter en stressig dag med att slå in paket & hitta den perfekta rosen! Han fick en sån där lång röd ros.
Skulle egentligen gett tre, men det såg så mycket ut när dom är så stora! haha :)
Sov över där, han jobbade från 06.00-14.00, så jag låg kvar och sussa tills han kom hem, sen fick jag ju den där hemska migränen! Det kan ju inte känts så uppskattande för en pojkvän som precis fyllt 18 och kommer hem från jobbet, men thats life, haha ;).

Jag ska lägga in några bilder snart från igår och i förrgår.
I förrgår(nyårsdagen) var jag med Emma hela dagen, eller ja vi gick ju upp vid tre. Sen vid åtta eller något kom Oskar&Jimmy ner, min granne är Oskar, han har en tvillingbror som heter Linus, som flyttade hit precis när sommarlovet 06 började, dom går i min klass. Hela sommaren06 var vi och Jimmy, Jimmy e deras kusin som e 90a.
Men iaf så kom dom ner vid åtta, vi spelade typ kort och lite, sen spelade vi sällskapsspel,haha det var skitkul, vi har ju faktiskt samma humor typ:) haha, !
Sen vid ett gick Emma hem, Oskar & Jimmy var väl kvar till halv fyra. Vi spelade lite, satt vid datorn och sen vid tre tiden blev vi hungriga. Vi gjorde såna där french toast på spisen, steker vanliga rostmackor med tusen lager ost på, som en hamburgare men med ost! ELLER ja, det var jag som stekte dom, enligt Jimmy.. KÖKSMÄSTARN! haha:D skitbra.
Sen kollade vi på tv eller något, sen blev jag trött så dom gick hem. Haha, sommarn 06 var fan den bästa sommaren i mitt liv. Vi hade så jäkla kul, vi spelade fotboll varenda dag, vakna vid elva, tog ett mrogondropp på nicksta, tian, gick hem, åt frukost eller på nån pizzeria, spelade fotboll, badade, fotboll, lalala hela sommarlovet, fyfan det låter enkelt men det var den bästa sommarn som funnits. Jag Oskar Linus Jimmy Gurra! yea:).

Imorgon är det.. torsdag! har ingen aning om vad jag ska göra. johan kommer hit efter jobbet det vet jag iaf. Hoppas jag inte har lika mycket migrän då!

På lördag ska jag & pappa åka in till stan eller haninge och köpa present till mamma, hon ska ha "fest" på lördagkvällen, för hon fyller 50 på söndagen. Det kommer runt 30 pers till våran lägenhet.. känns lite jobbigt! haha.
Men man fyller ju bara 50 en gång, eller hur! ;)


OCH IDAG ÄR DET DEN 3E JANUARI!
så min bloggs specialitet idag, det blir en bild på mika ericson! för hon fyller nämnligen 15 idag!

Stort grattis från mig, älskade syster:) <3







Bilder från nyårsmiddagen hos Johan!
   


En kväll med sommarcrew

Jimmy skriver Jimmy på min strumpa ;D och jag & Påskar kollar på! haha:)



2 januari
image24
Jag skrev i snön, den låg ju där! haha :), (tänk inte på datumet, hade inte skrivit in rätt datum/tid än!)



CIAO ALLA READERS :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0