Partymamma!

Mamma fyller inte år idag, men idag ska hon ha en så kallad sammankonst för the family.
Grattis i förskott, 50 år! haha :)

I morse vaknade jag & mr p vid nio, eller ja klockan ringde då.
Min träning började vid elva, Elin & hennes pappa Patrik(även kallad patte av oss,haha!) hämtade mig vid kvart i elva, sen åkte vi till gsm och tränade.
Jag säger bara, konditionsövning dom närmaste ÅREN för mig! Har inte tränat på över en månad, !
Vi ska börja med fys nästa vecka också. Det blir kul!
Då jävlar ska vi köra som fan.
Ursäkta språket!
Efter träningen hämtade pappa mig så åkte vi och köpte present till mamma.
Vi köpte tre stora vinglas, skitsnygga! , ljus, tulpaner & haha.. en ryggbiff & bea sås;D hahaha! jag & pappa äter alltid det hemma hos pappa, och mamma ba jaja vi ska äta det nån gång varje gång jag säger att det e min favoriträtt, så det blev väll plojjet i år med mammas present! Och imorgon ska vi äta biff, potatis & bearneeise sås!
SÅ JÄVLA RÄTT


Idag har jag på mig mina rätt nya cheap monday jeans, inte bara för märket, men jag är förälskad i byxorna!
Jaja, dom byxorna, en vit skjorta från h&m och en , vad ska man säga.. inte väst, men sak över , som ett linne nästan! svart stickat "genomskinligt", high knees strumpor från h&m även, några silverarmband, stora silvriga örhängen & min fina klocka. Och ett halsband ofc! ;)
Sen har jag fixat håret som .. som vanligt nästan;P, lite partaj bara. Fönade hela håret efter duschen, och med mitt jäkla hår tar det minst en kvart att föna det torrt. Sen plattade jag ner allting, fixade luggen och sminkade mig ganska cute.
Turkos ögonskugga, lite ovanligt! :)

Men snart kommer alla, ska kila! skriver om dagen senare, ha det bra! ciao :)


image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0