hellu

Sitter här vid datorn nu, har lite småtråkigt! klockan är halv två på natten och jag är absolut inte trött!
funderar på vad jag ska göra med resten av lovet.
När skolan börjar igen, då ska jag ta i som fan, så jag antar att det bästa jag kan göra med resten av dom kvarstående sex dagarna på jullovet 07/08 är väl att ta det lugnt och förbereda mig för hard work work..
Ska ligga på vg & mvg i alla ämnen, inget g för min del, that's not my thaang.
Låter lite .. men skitsamma, jag ska make it.
Sen har jag ju en sommar att se fram emot också, med min älskade johan pettersson!
jag är verkligen kär i killen, he makes my day!

Fast jag tror nog inte att det blir så mycket vila, möjligtvis på måndag / tisdag nästa vecka. Imorgon ska jag hjälpa till här hemma inför festen, sen lördag festen, åka till stan / haninge, söndag, "liten" fest för mammas vänner, dagen innan bara släkt. Sen måndag blir väl lugnt.

Johan har gjort om sin pa, jättesööööt.

Han har en Per Gessle låt, "Om du kommer ihåg" heter den.
Per Gessle slash Gyllene tider tillhör nästan mig och johan, alltså inte att bara vi får lyssna på dom men alltså.. när man hör Gessles röst tänker man på mig&Johan, vi har alltid haft dom låtarna som "våra låtar" när vi vart tsm, förra gången & nu :).
En händig man, Flickan i en cole porter sång, En underbar tanke, osv.. :)
Japp, jag älskar killen, och våra minnen,och allt vi har tillsammans. Superduperkär!

 ska ha dom på bloggprofilen, men gud! det laggar oerhört mycket, jag har lagt upp dom, för några minuter funkar det, sen trycker man upp hemsidan igen och dom är helt borta! något irriterande alltså!!!!!!!


godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0