hårfärgsbesvär

jag har tittat runt lite på bilder, jag har hittat en hårfärg som jag tycker är supersnygg. i bet that alla har sätt bilden, och tyckt att det är grymt snyggt!
jag har haft blont hår i tusen år och jag vill gärna bli lite mörkare.. men mitt mod ligger lite lågt för att våga göra det. antingen besparar jag mig brunetthåret till hösten eller så gör jag det helt enkelt nästa gång jag färgar håret.
jag har en tid om ungefär en vecka. jag har faktiskt no idea om vad jag ska göra! men jag lägger in bilden, säg gärna vad ni tycker..

image58

Kommentarer
Postat av: frida

jag tror att du skulle passa bra i brunt, fast du är jätte fint i blont också ;)

2008-01-31 @ 20:06:19
URL: http://faoow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0