bloggarn1

Nu sitter jag och funderar om jag ska göra något mer med bloggens layout?
För några timmar sen var min blogg helt laggig, jag har gjort någonting så det bara var html text över hela sidan, när man sökte på http://hejannaw.blogg.se/, jag tröck på hjälp uppe i hörnet och skickade mitt problem till bloggens såna där som hjälper, jag fick svar på direkten och det fixade sig galant! dom som, jag vet inte om dom jobbar med det här, men vi säger att dom gör det, dom som JOBBAR med detta, dom är riktigt trevliga! fick ett mycket trevligt svar tillbaka.
Sen fick jag några sidor som hjälper till med layouten, ! trevlans.
Nu funderar jag på om jag ska göra nåt mer, men det återstår att se. för nu orkar jag inte göra det^
Klockan är nu 17.09 och om 51 minuter kommer johan pohan hit:)
Då ska jag tvinga han att hjälpa mig med att fixa tills imorgon!
Vi måste lägga oss tidigt, för imorgon klockan 10 har jag min efterlängtade fotbollsträning, gud vad skönt det ska bli.
Jag&Hernvall ska vara asbra, har vi bestämt :).

Nu ska jag klä på mig vanliga kläder osv.
ha det bra,! ciiiiaaao :)  

Nu ska jag klä på mig vanliga kläder osv.
ha det bra,! ciiiiaaao :)

image28johaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0