9e januari

Tjo my friend.
Idag var jag i skolan, första dagen på vårterminen. började 09.00, våran no-lärare & spanska-lärare har slutat. damp! alla lärare bara slutar.
Menmen, det var väl okej endå, inte så mycket jobb faktiskt.. alla pratade mest om jullovet och en massa andra saker.
Just nu sitter jag och lägger över bilderna från mobilen, vet inte om det e något intressant där.
Har inte fått bilderna från telegrafen än. Men det kommer väl.

Vi fick en ny tjej i klassen idag. Nathalie. Söt! :)

Klockan 19.00 idag är det fysträning ute, jag kommer få andningssvårigheter^^ haha!
Menmen, för att nå upp till bra kondition måste man ju kämpa tills den är på topp! right?
Efter det ska jag vara med johan tror jag, inte säker. de e ju vid sju, sen tar det väl 40-50 minuter, tio i åtta, sen ska jag pallra mig hem också, inte för att jag vet vart springandet slutar, och sen ska jag duscha osv. Men vi får se.



Jag måste ha mer kläder! Måste ha mer som matchar varandra.. får ta & åka in igen till stan någon dag!

Sen måste jag ha den där parfymen.

Men nu ska jag ta mig lite att äta!, god kväll gott folk. ha det! ciao


 

The parfume !

Telegrafen!

Mammas birthday, johan at the sammankomst:O haha, <3



GOD KVÄLL guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0