8e januari

TJO MY FRIEND!

Idag har jag och Johan gått upp vid halv elva, fixat oss och åkt till Stockholm för han skulle göra teori provet för körkort.
Hagberg följde med också.
Johan klara sig med 58/65 på provet :) roligt roligt <3
Jag hittade en parfym jag absolut ADORE!
Den ska jag önska mig på min 15 års dag!

Sen åkte vi hem med 16.22 tåget, kom hem och jag hämtade allt jag har hos Johan, sen fick vi skjuss hem till mig av nyblivna bilpappan mumpa ! han kirra körkortet idag, eller ja ! igår ;P den e ju efter 00.00.
Grattis för det iaf, mumpa! ;)

Telegrafen nästa,
Sen på några sekunder, eller mja en halvtimme fick jag fixa mig. EFTERSOM petra&hennes pojke ville gå tidigare.. än jag liksom tänkt mig!, så jag sprang runt och valde kläder, frisyr och jaaaaa. SUPERSTRESSAD! bra första intryck hennes pojkvän fick av mig, haha! superstressad fjortis typ.. fast så e det ju inte! han får se petras bästis som hon brukar vara en regular day istället. :) haha!
 Det var nämnligen "disco" på telegrafen, det var över 450 ungdomar där, fyfan vad kul det var!
Dansa dansa dansa, och alla vänner! Gud vad kul det var, jag tycker detta borde vara en en-gång-i-månaden-grej!
Då hade det vart lite att längta till iallafall.

Jag hade på mig, ett mörkare linne under min vita skjorta, skärp i midjan & mina cheap monday jeans(förälskad), sen min klocka, massa ringar, armband halsband örhängen. festfixad!
även mina silver ballerina skor med diamanter på, och nu kan jag bara säga........... HEMSKA SKAVSÅR!
ussh. Dansade ju väldigt mycket och jag kan säga att nu kan jag inte ha dom där.. på ett bra tag! haha (;

Imorgon ska jag sova längelängelänge, sista lovdagen! not cool.

 david adem, jag & carimo laxroix. haha ljuset är dock inte så bra! ser ut som aliens, men enda bilden jag kunde hitta från telegrafen.




GODNATT MY FRIEND!



ett speciellt tack till Johan Pettersson..- för att du finns! JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0