31a jan

idag har jag gjort mer än dom flesta sjukdagar. jag har vaknat runt tio, kollat på ungefär fem filmer, haft min käre pojke bredvid mig och vid ungefär tjugo över fyra åkte vi ner till synsam, jag skulle på en synkoll.
jag har ju glasögon, dom används väl ungefär fyra eller tre dagar i veckan, jag vet inte men det blir ofta att man glömmer.
visst, dom är skitsnygga, men jag vet inte riktigt om jag vill ha glasögon hela tiden, så jag bestämde mig för att ta klivet upp till linser, (dock rätt sent mot andra vänner som använder linser sen några år tillbaka), så om ungefär två veckor ska jag på en lins undersökning eller vad det nu kallades..
min syn hade försämrats med 0.45 eller vad det var. det var ju inte så bra . menmen, konsekvenser för att inte andvändning av glasögon varje dag.. 8|.

som sagt är jag fortfarande sjuk, eller ja, jag går på penecellin och sen har jag halsfluss.
trots det ska jag kanske med min älskade pojkvän till uppsala och kolla på en bil imorgon.. jag vet inte, det beror på om det fanns plats osv.
han ska byta bort sin (enligt mig epa) 240 mot någon sportbil eller vad det var.. någon nissan,
jag förstår inte varför det är så många som ringer på hans annons, men jag och erica har nog bestämt oss för att säga när någon frågar: för att det är tuurboooo! haha! skitkul.
imorgon skulle vara våran dag, så vi får väl se.

när denna sjukperiod är över ska jag ta mig i kragen och börja träna minst tre gånger i veckan.
hårdträning så att kroppen ser bra ut till beachen 08, haha ! ;), sen får jag nog ta att gå till solariet då&då.. kan ju behövas lite färg på denna bleka varelse, nämnligen jag.

höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0